Håller på och mäta och ha mig

Ja just nu tar jag en kaffe paus.
Behövs ibland :P

Håller på att ta måtten på hur mycket kakel vi behöver i köket. Ska mäta bänkskivorna som ska bytas ut och hur tjock och breda det ska vara. Pjuh. Jag e rädd för att mäta fel. Får dubbelkolla.
Ska även ta måtten på kyl o frys och leta fram papperna på inbygnadsugnen och micron så att det blir rätt mått vid beställning. Ska kolla hur mycket färg vi har kvar till taket, måste nog ändå köpa mer tror jag.
Mäta väggen där hyllan ska sitta och skåpen ska rivas ner. Kolla på nya handtag till skåpen o lådorna. Ja nu jäklar ska här göras vid i köket :)
Kul kul. 

Föresten så fick vi ett nytt duschmunstycke till duschen i julklapp. Häftigt :P


Nu kommer snart pappa :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sånt där vill vi ha :)

vet du vart man kan köpa det ?



Nystart av min blogg klockan 14.15 Välkomna in då :)



Vad hittar du på idag då?

Kram

2009-12-29 @ 13:57:58
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0