Lip smacker

Kommer så väl ihåg när jag var yngre. Då använde jag alltid Lip Smacker.
Jag hade alla möjliga smaker.
Praktiskt taget samlade jag på dessa goda lipsyl :)
Igår när vi var i Lund så var jag inne på Kapphal tror jag det var och fick syn på dessa. Som jag inte sett på åratal.
Var ju tvungen att köpa dem.
Måste använda lipsyl nu på vintern då mina läppa blir så torra.
Och sedan den goda smaken är bara ett plus.

Det blev smakerna: Berry Fun, Holiday Frosting, Yummy Berry

Kommer ihåg att jag haft både med cola, fanta. sprite och diverse smaker. Nostalgi.
Någon mer som hade dessa som yngre??

Sedan köpte jag Maybelline Dream mousse concealer.
Nr 04 rose beige.
Måste säga att den e super bra. Döljer mina mörka ringar under ögonen.
Är supernöjd med denna produkt.
 

Har legat i feber sedan igår och ont i kroppen. Så inget kalas för mig idag :(
Tråkigt. Nu väntar jag på att Leilas jul ska börja. Sedan Robinsson.

Vad hittar ni på idag?
Imorgon är det lucia så kanske många som är ute och festar idag?!


Kommentarer
Postat av: kitty

ååååh! Fy fan va kul att dom finns kvar! Jag brukade ha bubbelgum! Hur mycket kostade dom ? Puss

2009-12-12 @ 19:03:48
URL: http://thekittycats.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Tack detsamma :) hehe okej

2009-12-12 @ 19:10:33
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hm nånstans i hjärnbalken har jag ett vagt minne utav dem där.! ska se efter på vår kapahl ifall jag finner såna, då kanske minnet kommer igång oxå! ;) med mig är det väl o bra.. lagom iallfall. Är dock väldigt trött o sliten nu efter en hel dags arbete, kom just hem. Kram o hoppas du har det väl!

2009-12-12 @ 21:31:11
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

mår du bättre tösen?

jag hade en mysig helg, självdå?

kram<3

2009-12-14 @ 08:38:59
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0