Sista veckan

Ja sista veckan på detta året. Kan inte fatta att jag fyller år om en vecka och att det snart e nytt år.
Vaknade tidigt idag, lika bra att gå upp. Ska fika med mamma och bara ta det lugnt.
Gubben börja jobba idag med. Skönt. Nu har han varit hemma med mig i 5 dagar.Haha.
Försöker övertala han att vi ska köpa ny soffa. Jag vill ha en tygsoffa. Mycket bekvämare än skinn. Dessutom har katterna gjort rivmärke på våran. Jag vill ha en soffa med shäslong. Mmm. Men han börjar mjukna nu.
Men först en ny inbygnads ugn micro och spishäll. Som vi hittade igår :) Det blev rostfritt ändå för det fanns inte i svart :(
Men men.


Annars då så har det inte hänt mycket. Allt e fixat i princip till nyår.
Skönt e det.

Nu ska jag käka en joggi och lite müsli.Gottit.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

fan va trist för er :( jag hatar slask!

2009-12-28 @ 10:40:28
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej hej vännen;)

vad snygga byxorna va ...satt jätte fint=)

jag har faktiskt inte varit på välas mellandagsrea men vill dit för jag fick presentkort av pappa där...får se när man har tid att åka dit;)

tråkigt att du inte kan ha sådanna skor,men några modeller kan du kanske få plats i?

idag ska jag jobba och imorron med...planer til nyår?

kram

2009-12-28 @ 10:44:53
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Men rostfritt är ju snyggt, vill jag ha när jag flyttar senare till br typ =) Hihi.. men syns fingeravtryck på det?

Skinn är bra, soffa alltså, men kallt på vintern o svettigt på sommaren.. :)

Jag är ju inte rik på sjukpenning, så köpte en begagnad divansoffa i somras.. me likes a lot, passar bra för ryggen min också ^^

Jo har smärtstillande, du då?

KRAMAR!!!

Pst, ska försöka inte oroa mig över saker jag ändå inte kan påverka idag :)

2009-12-28 @ 14:44:22
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag beställde shepherds, fast jag gjorde det på Trampolin.. :) Finns inte shepherds på Din sko.. :)

2009-12-28 @ 17:00:51
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

godmorron.

ja det är superskönt med en kort vecka.Ska försöka ta det lungt så mycket jag kan då jag är ledig.

Nyår ska jag till pappa i några timmar och hjälpa honom.Sen ska jag ha grannarna uppe på middag,så det blir ganska lugnt.Är inte så intressead va att "supa" som vissa strävar efter på nyår;)

kram

2009-12-29 @ 09:46:02
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0