Besök hos mamma o pappa

Var o tog stygnen innan idag.Fy vilken skräckupplevelse. Puh.
Sköterskan var riktigt hårdhänt.Jag sa nog aj 100 ggr utan någon reaktion från hennes sida.
O när hon plocka stygnen. Jag trodde jag skulle smälla till henne.
De gjorde ondare än jag befarat.Den svidande känslan när hon drog ut tråden.Ryser i hela kroppen nu när jag
tänker på det.
Nu bankar det o värker i hela foten.
Aja min bror dokumenterade de hela.Haha
Innan stygnen togs Äckligt nog så jag behöver inte visa fler.


Sedan åkte jag med lillebror hem till mina föräldrar o var där ett par timmar.

Fick även ett sms från affären att sambons nya telefon anlänt.
Han kommer bli så glad i morgon när han kommer hem.
Köpte en LG 990i Viewty till honom.


Nu ska jag göra mina köttbullemackor o kolla färdigt Idolsedan är det
Lyxfällan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0