Fredag

Gud så skönt att det är fredag idag :)
Sambon kommer hem och allt.
Ont som bara den i foten har jag i dag. Har knappt kunnat sova inatt.
Så jag får väl vila en stund nu.

Sedan tänkte jag ta o börja på fjärde boken av Camilla Läckberg. Har glömt vad den heter.
Kan ju sitta ute i trädgården och läsa tänkte jag .

Idag är jag så fruktansvärt sugen på plankstek :) Mumma
Men känner inte till något bra ställe i Helsingborg.

Hörde från jobb idag att det ska spela kubb och sånt i morgon vid krematoriet.
Men men jag bryr mig inte. Kan ju ändå inte vara med o spela.
Istället ska vi o köpa kakel till köket i morgon sedan blir det middag hos mina päron. Funderar på om jag ska skicka Patrik till systemet.För jag e sugen på vin :)

Nä nu ska det vilas.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh jag hoppas ni får en fin fredag;)



Det där med vikt och läng är en märklig historia,för man kan va lika lång och väga exakt lika så är kroppsformenra helt olika.Hellre lite jämnfet som det är nufniss

massa kram

2009-09-18 @ 16:42:17
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0