Fredagsmys

Japp det e fredag, bästa dagen på hela veckan enligt mig :)

Vaknade av att telefonen ringde, det var mamma som undrade om jag hade hennes stövlar :o)
Och det har jag jue. Vill inte lämna tillbaka dem, De e snygga o så sköna att gå i.
Men jag antar att jag får köpa ett eget par. Hihi.
Hon hade massa att berätta idag lilla mamma :)

De e tur att att vi har samma storlek i både skor och käder, man vet aldrig när man behöver låna något.
De svarta stövlarna jag lånat av manma + att jag hittade mina "Uggs" jag köpte förra året.


Jag får nog ta och gå igenom min skogarderob.
Jag råkade inse nu när jag plockade fram dessa att jag till och med har skor som aldrig är använda.
Kanske dags för att rensa ut för så snart jag kan gå igen så ska jag ut o shoppa skor :)

Nu ska jag få i mig lite frukost, sedan vänta hem sambon så vi kan köra till lund och hämta min gamla
telefon som varit på lagning.
Och ikväll blir det ut och äta sedan hem o ha fredagsmys med film och massa gott därtill.

Ha en mysig fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0