Min nya vinterjacka

Jag beställde ju lite kläder från ellos för ett tag sedan.
Bla en ny vinterjacka då jag tyckte den var fräck.
Men när jag fick hem den satt den inte alls som jag hade hoppats
på. På bilden i katalogen ser den figursydd ut.
Men det är den inte.
Så jag hoppas H kan åtgärda detta.
Annars får jag väl leta upp en ny.



Så här ser den ut och den var faktiskt inte vidare tjock heller,
rätt tunt material faktisk.
Den e gjord i bomull/polyester.


Nu ska jag ut på nätet o shoppa lite tänkte jag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jätte många fina bilder du har på bloggen!

2010-02-07 @ 19:26:28
URL: http://dduvetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0