Oj då solbränd....

Oppss..Jag har suttit ute i trådgården idag o läst min bok,
helt glömt av tiden.
Men den är ju så spännande.
Döm till min förvåning när jag kom in och gick förbi spegeln.
Shit helt röd alltså.Snacka om att solen tar. Och jag som aldrig bränner mig.
Men det e klart nu när man tappat all färg "blekfis" så e det klart.
Well well.
Sedan kom sambon hem o vi körde upp till affären för att handla till middagen.
Idag gjorde han fiskpinnar och potatismos :)
Hur gått som helst.
Jag fick till och med med mig en isglass o red bull hem som ska avnjutas i kväll framför Idol 2oo9.
Tyvärr så kör P vid åtta igen så ännu en ensam natt  :(

Imorgon ska jag ta stygnen. Usch vad läskigt.
Ska de dra ut tråden. "ryser"
Nä nu ska jag fortsätta läsa.
Kom åt någon knapp så att det blev tjock stil på texten o det
går inte att ändra.Hmmm.

Bjussar på rn bild från när jag o syrran var ute i skogen
i somras.

Maglaby kärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0