Pepparkakor

Ja just de pepparkakor.Skrattar.
Min sambo kom hem med några burkar i fredags. De var tydligen dags att köra såna nu. :)
O jag älskar pepparkakor. Just nu sitter jag o äter några med mandelflarn i.Mumma.
Och givetvis har jag smör på skrattar.
Många tycker nog det låter äkligt, men det e skit gott så prova.
Jag måste sluta upp o trycka i mig massa skit nu. Det blir ju lätt så när man
bara kan ligga på soffan.
Jag är ju van att röra mig 14 tmmar om dan annars så då behöver man inte bry sig.
Men så här lite som jag rör mig nu e sinnessjukt.Det kryper i kroppen på mig.
Detta var mycket jobbigare an vad jag trott.
Jag fasade ju så för min operation av foten i vaket tillstånd.
Men det var inget jämfört med värken o stillasittandet nu. I morgon är det
två veckor sedan min operation o min fot e fruktansväet svullen under allt bandage o grejor..
Nu ska jag återhå till min bok.


Katt i fruktskål

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag gillar oxå pepparkakor=)Har dock inte provat med smör faktiskt med det är många i min närhet som äter dem så faktiskt.

Huset ditt ser ju för underbart utavis

hur länge ska du vara hemma nu då pga foten?

kram

2009-09-16 @ 10:25:17
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Petra

hahaha Vilken rolig kisse och ligga och sova i en skål. :)

2009-09-16 @ 14:07:31
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0