Hjälp!!

Igårkväll fick jag konstigt ont i huvudet. När jag gick o la mig blev det 100 ggr värre :(
Låg och vred o vände på mig var uppe drack massa vatten.
Men faktum kvarstod. Jag hade fått migrän :(
Har inte haft det på evigheter. Så det var väl dags.
Huvudvärkstabletter hjälper inte i det läget. Så jag slog till med en Citodon för det hjälper mot all smärta.
Men nähä inte denna gången. Har inte sovit en blund inatt.
Och sambon ´e sjuk så han har snarkat något fenomenalt inat. Jag la mig i gästrummet. Men det hjälpte mig inte sova. Hur jag än vred och vände på mig så gjorde mitt huvud fruktansvärt ont.
Trodde at jag skulle börja tjuta av smärtan.
Nu i morse när sambon gick upp satt huvudvöärken kvar. Så nu har jagtagit en panocod och en ipren. Ska bädda ner mig igen.
Känns inte alls bra att vara hemma. Men vet att det e dödsdömt att gå till jobb med detta huvud.
 Sambon höll med mig. Så när han köst till jobb bäddade jag ner mig i soffan i stället.
Nu ska jag försöka att sova ett par timmar. Och hoppas att det e bättre när jag vaknar. Måste jobba i morgon!
Bjuder på en härlig sensommar bild från Maglabykärr!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

usch vännen inget vidare.

jag har olika typer av migrän och den migränen jag får ofta hjälper INTE vila på mig.Jag brukar strechar och ut och gå mellan varven jag spyr.för om jag lägger mig och vilar blir det värre,då det gäller mig dock.JAg hoppas snart att du mår bättre och du kan ju ej roför att du har fått migrän så ta hand om dig nu

kram

2010-04-07 @ 09:37:39
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det blev en nikon Coolpix L110 :)

Trist med migrän, hoppas det går över, händer annars udag då?

här är det bara bra

kram

2010-04-07 @ 14:17:46
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Sara Moa Linnéa

Tack så mycket :)



Nej men usch, jag hatar migrän över allt annat. Hoppas att du mår bättre nu! Ha en superbra kväll =) Kram Moa

2010-04-07 @ 19:39:54
URL: http://melmoois.blogg.se/
Postat av: Madelene Sandberg

Sv: Tack så mycket, jag var dålig hela påskhelgen men mår så mycket bättre nu och är tillbaka på arbetet. Jag bara ÄLSKAR hennes böcker fantastiska. Skall lägga mig och läsa om några minuter, skall bara blogga lite först :) Allt bra annars?

2010-04-07 @ 20:34:55
URL: http://sandbergmadelene.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej solstråle! Vad händer hos dig idag?

Puss & Kram

2010-04-08 @ 08:44:42
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0