Långfredag

Underbart att få sova ut när man e ledig. Har sovit så gott i natt och vaknade för en stund sedan.
Solen skiner,men de ser ut att bli regn när som hells om man tittar in mot stan.
Jag vill ju vara ute o och fixa i trådgården.
Köpte jord godsel igår så jag kunde sätta nya mörötter och salladslök.
Plus lite andra fröer.

Tråkigt om påsken ska regna bort ju :(

Igår var jag ute på Familia och gick o titta o filosoferade för mig själv.
Anledningen till att jag igentligen var där var för att jag var tvungen att ha bandage o tejp på
apoteket.

Sedan var jag på Bauhaus o köpte jord.
På kvällen var jag hos mina föräldrar och hälsade på lämnade även ett litet påskägg :)
Har köpt ett till sambon också :)

Vad ska man hitta på idag då?
Funderar på om jag ska spela lite Mario wii.
Gjorde det igårkväll eller rättare sagt till klockan tre.Haha

Så ja nu försvann solen :S Suck.
Ska äta lite frukost sedan funderar jag på att färga håret och lägga i en ny slinga.
Men vet inte om jag ska ha min röda eller om jag ska prova den lila denna gången!?


Källa: Google


Kommentarer
Postat av: Hanna

godmorron vännen=)

det är faktiskt inte så ovanligt att man får ont i den andra foten för när man har ont i en kropps del så som i ditt fall höger fot så går man inte normalt till 100% och då belastas andra kroppstelar men än vanligt så därför får man ont.Ibland sitter mitt onda i högerben och sen får jag riktigt ont i vänster ben istället underdagen.

ja gubben har en renult och vi ska sätta en dekal i fönsterutan(som jag gjort,hans efternamn) och sen ska vi till panduro och köpa textilfärg så man kan måla inredningen vid dörren svart(på tyget) så sen blir det städning och sånt=)

tack olov för ledighet=)

massa kram

2010-04-02 @ 10:14:51
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Jag tycker att du ska testa den lila denna gången. :) Kramis

2010-04-02 @ 13:12:45
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Moa

Heej på dig :) allt bra?

2010-04-02 @ 15:41:42
URL: http://melmoois.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack gumsan! Det är bara bra med mig, hur är det med dig ?? Vi har haft mamma, Benny och min syster över på lunch och firat lite påsk. Vad ska ni hitta på mer idag då?

Kram

2010-04-02 @ 17:03:48
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0