Oj vilket oväder.

Regnet öser ner! Och det åskar och blixtrar som bara den.
Vägade inte ha tvn igång. Tur man har en laptop o sitta vid istället.
Ont i foten har jag haft i stort sett hela dagen. Har sovit mycket o halv tittat på tv.

Danni kom en runda... Hon hade köpt kuvert och frimärken till mig.
Så medans jag fyllde i adresserna till de som ska ha mina sjukintyg, så drack vi en kopp kaffe.
Tjejerna var superfina idag båda hade klänning på sig. De skulle vidare på kalas efter
stoppet hos mig.
Tack snälla Dannii för att du fixa sakerna till mig och postade mina brev =)

Nu ska jag försöka sova om de går.
Hoppas att jag orkar träffa Petra i morgon.
en de tror jag =)

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0