R.I.P

Imorse somnade min älskade mormor in!!
Hon har kämpat väldigt länge.
Nu slipper hon lida och ha ont.
Hoppas att hon får det bra där hon är nu.

Vi var och sa farväl av henne innan idag. Hon såg så fridfull ut.
Nästan ett leende på hennes läppar.
Jag tvivlar inte en sekund på att hon har det bra där hon är nu.

Har gråtit floder och man intalar sig själv att detta var det bästa för henne.
Jag har iallafall kvar alla fina minnen och kommer aldrig att glömma.

En av mina kära vänner hade varit här och lämnat en bukett blommor när jag var hos mormor.
Det var jättefina liljor som doftar underbart.
Mina favorit blommor =)
Tack finaste Petra!!

Nu ska jag försöka vila en stund.


En Ängel kom
En Ängel gick
Tack för all den fina tid vi fick
Du finns för alltid i mitt minne


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Jag beklagar verkligen. :( Är så ledsen för din skull. Jag ville bara vara snäll och försöka få dig att må lite bättre, sedan vet jag att liljor är dina favoritblommor. Kramis

2010-08-31 @ 19:08:51
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Anna Horsner

Jag beklagar... Skönt att lidandet är över...

2010-08-31 @ 23:06:05
Postat av: Sandra

Hej vännen! Jag beklagar sorgen. Hoppas du mår bättre snart.

Kram

2010-09-01 @ 06:31:28
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/
Postat av: patricia

Hej.Patrik ringde härromdagen,så jag har ordnat present.Jag köpte silver örhänge till henne.ska fixa ett kort och en liten blomma.så present är ordnat :) kram

2010-09-01 @ 15:27:55
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0