Återbesök

Idag ska jag på återbesök hos doktorn. Varför vet jag inte. Men antagligen för o se om min medicin har börjat verka än. Och det har den inte. Känner ingen som helst skillnad. Men jag vet också att de kan ta upp till en månad innan de verkar.
Sedan har jag fått en biverkning av någon av tabletterna. Rastlösa ben. När jag går o lägger mig på kvällen så har känns det konstigt i ena benet precis som jag måste röra på de. Och det e skit jobbigt.
Det kan både vara de antideppresiva o de lugnande.
Ska iallafall ta upp de.
Så får vi se vad han säger. Jag har fortfarande inte fått kontakt med psykologen så det har inte blivit några samtal än heller. Suck.
men men får ta upp det också idag.

Annars händer de inget speciellt alls.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Tack för din fina kommentar du lämnade när jag skrev om Fatika. Jag vet att hon och kisen har det bra nu och att de är mina skyddsänglar nu och alltid kommer att vara det.



Skönt att det gick bra hos doktorn idag. Nu får vi hoppas att det hela börjar gå åt rätt håll. :)

Kram

2010-12-20 @ 16:46:05
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman! Allt bra med er idag?

Kram

2010-12-20 @ 18:51:19
URL: http://mynikon.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag älskar med den. =) Allt bra? =)

2010-12-21 @ 11:31:23
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0