Dag 7, Min bästa vän

(tidsinställt inlägg)


Min bästa vän... Nu är det så att jag har ett par stycken bästa vänner. Alla är speciella på sina egna sätt.
Vi börjar med Petra: Hon är en underbar tjej som jag lärde känna och umgås med redan i lågstadiet. Och vi har alltid lika skoj ihop när vi ses. Vi försöker fika o träffas ofta.En underbar vän helt enkelt som man kan lita på i vått och torrt.

Sedan har jag Helena:
Vi lärde känna varandra på jobb. Vi pratar väldigt mycket och oftast i telefon då vi inte jobbar tillsammans. Vi umgås inte speciellt på fritiden då det är en bit emellan oss. Men hon är en fantastisk vän.

Dannii:
Är en underbar människa jag också träffade på jobbet när jag började där. Nu jobbar hon inte kvar. Men vi umgås ofta och fikar. Jag är även fadder åt hennes ena tös. Hon är en mycket klok vän som ofta talar mig till rätta och vet vad hon ska säga för att få mig att må bättre.

Sedan har jag My: Det är en tjej som är väldigt karismatisk. Hon är rolig och hittar alltid på nya upptåg. Hon bor väldigt långt upp i landet så vi ses kanske en till två gånger om året när hon är nere o hälsar på sina föräldrar.
Vi har hållt kontakten sedan vi började gymnasiet.

Maria: Är också en av mina bästa vänner. Vi bor också en bit ifrån varandra. Men när vi träffas känns det som vi aldrig varit ifrån varandra. Har alltid mycket att prata om och innan hon flyttade så träffades vi väldigt ofta. En väldigt positiv och energisk tjej.

Sedan är ju min sambo min livskamrat och således också en av mina bästa vänner.
Inte att förglömma min älskade mamma som också faller in i kategorin bästa vänner.

Detta är mina bästa/närmsta vänner och jag uppskattar verkligen att det finns i mitt liv :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

ajälvklart har ullared undantag.Men som sagt som du skriver att din jacka va bra,och det är ju kul men den kosta oxå 600kr och då förväntar man sig att de ska hålla.JAg menar mer de jag är ute efter som bh,svartabyxor och tröjor och linnen.Tröjorna som är stickade blir noppade fort+en del tyger som de har är oxå dåligkvlaite´(kan i efterhand säga att ALLT jag har köp någonsin på ullared har tyger spruckigt,sömmarna släpper noppiga m.m).Så det just jag är ute efter är inte lönt att jag handlar där då de blir då dåliga fort.Tex köper jag ett par svarta byxor på hm för 300kr så håller de kanon bra,till och mer än ett år men skulle jag köpa liknande på ullared så håller de någon månad.

Lika så ,så fort andré köper jeans så går de i tu i tyget.Så kan kan tycka personligen att jag lägger heller mer penagr på de jag köper(om nu hm anses vara dyrt) så håller de längre oxå.

För mig personligen är de inte lönt ekonomiskt att åka dit.



Det va faktiskt inte mycket folk.Vi va där vid nio och de va ingen kö och mycket lite folk.Kl 12 kom lite mer och sen avtog de igen.Det va en människa föra oss i kön då vi skulle betala.=)men som sagt så gillar jag heller väla,familia,lödde,lund och malmö...=)

2010-12-01 @ 21:20:06
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0