Fredgasmys kanske??

Ja idag e det fredag. Sönt.
Ska först säga att jag é med om att bli månadens blogg hos Malin
Var det du också :)

Sedan blir jag irriterad på folk som skickar anonyma kommentarer och inte vågar visa vem de e.
Även om det e bra eller dåliga kommentarer. Men hittade här en sida där man kollar ip numret. så jag har en aning om vem det kan vara.
Ip Adresser


Nu till dagen händelser.
Sovit kasst hela natten så jag haft sån fruktansvärd smärta i foten. Tabletterna hjälpte inte direkt.
Kl 06.30 i morse så tog jag två Citodon. En timme senare när jag reste mig upp. Blev jag skit dålig.
Jag blev jätteyr och svimfärdig spyfärdig svetten bara rann av mig och all ork försvann ur min kropp. Kunde knappt andas förutom små lätta andetag. Tog mig in på toaletten och ringde mamma. Jag kunde knappt prata o fattade inte vad som hänt. Hon var som tur på väg då.(Eftersom vi skulle ner till lund o få omlagt foten på nytt)
Fick sedan reda på av doktorn att man inte får ta dem på tom mage. (Men jag har ätit de under de andra operationerna också utan problem)
Gör man det kan man bli rejält sjuk.
O tro mig så dålig jag var i morse o inte ens kunde resa mig upp på badrummet. Då blir man rädd.

JAg tog en tablett för en stund sedan o mår lite illa men är mycket yr. Min kära sambo kör till apoteket i morgon och hämtar ut mitt recept. Fick andra tabletter i stället men som dock e starkare.

Och till den nyfikna människan som skrev Grattis ska ni ha barn?!(Anonymt) 
Det e inget varken du eller någon annan har med att göra.
Men jag e trevlig o svarar att JA det ska vi NÅGON GÅNG!

Jag e grymt sugen på tacogratäng. Men det får vänta några dagar. Tror jag hade spytt upp det lika fort som de kommit ner i min mage. Jävla tabletter :(

Nu ska jag vila igen.
Ha en mysig fredagskväll.


Kommentarer
Postat av: Madelene Sandberg

Sv: Jag fotar med webkameran, jag har en MAC och kan bara förklara om du också har en MAC, tangenterna finns nämligen bara på MACEN! Hoppas du hittar någon annan som kan hjälpa dig!

2010-01-22 @ 17:49:45
URL: http://sandbergmadelene.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej gumman

jag mår bättre och bättre så det ska bli kul att jobba på måndag.

vad tråkigt att du reagera så...de är väldigt starka och du har de typiska biverkingarna på medicinen.Det enda jag vågar ta i smärtstillande är naproxen(pronaxen) och panodil och sånt liknade för jag redagerar annars percis som du.

jag hoppas du får ut några andra så du kan "överleva" dagen trots de onda.=)

du får ha en fin fin helg och ta hand om dig,och beodra din man att pyssla om dig...;)

kram

2010-01-22 @ 19:35:56
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Malin

:o Ofta någon skriver så?? Man skriver ju inte så om inte bloggaren tydlige skrivit "ja e me barn".

Det lätt väldigt otäckt!! Hoppas verkligen att du mår bättre nu och slipper få fler sådana upplevelser!

2010-01-22 @ 19:42:21
URL: http://mollanranta.blogg.se/
Postat av: sandra

det låter gott det med, vem hejar du på i lets dance ?



kul!

Kram

2010-01-22 @ 20:25:45
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, det gör jag också :D

2010-01-23 @ 00:01:57
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej snäckan. :) Hur är det idag? Jag hoppas att du mår bättre idag. Jag ska se till och ta en bild på bänken idag och lägga upp i bloggen. Blir inte så bra med mobilkameran. :( Kramis

2010-01-23 @ 10:02:57
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0