What a day..

Ja hela dagen har varit skruvad.
E trött o ledsen.

Operationen gick bra när jag väl kom in mer än en timme för sent.
Det var jätte försenade idag. Och den lugnande tabletten var nice. Kändes som man var
salongsberusad. När den släppte var man bara trött.
När vi nästan var hemma så ser jag att det blöder och har blött igenom allt.

Då var det bara att vända o köra tillbaka i illfart då klockan var över tre och de stängde fyra.

Tyvärr så hade kirurgen redan hunnit åka hem. Så sköterskan  fick ringa honom o höra vad hon skulle göra.
Hon satt tryckförband utanpå min paketerade fot. Tolv lager kompress det e inte dåligt.
Om det hade blött mer i kväll när jag tagit av det så skulle jag åka in i morgon igen och få lägga om allting på nytt.
Och nu när jag tog av  det så har det blött igenom alla tolv lagren. Snyft. O kliar gör det nu när blodet stelnar innanför bandaget. Blir galen :(

Så på förmiddagen i morgon kommer mamma igen o hämtar mig.

Jag ska försöka sova nu och orkar inte svara på kommentarerna idag, tar det i morgon i stället.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Oj, det ser verkligen inget kul ut. Skönt att du ska få det bytat imorgon. Kramis

2010-01-21 @ 21:53:59
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Malin

usch stackare, låter inte som någon höjdardag precis :( Hoppas det blir bättre imorgon!

2010-01-21 @ 22:09:31
URL: http://mollanranta.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej gumman

vilken otur du har att det strular nu så,men det kan väl bero på att du opererat foten innan så vid ärrbildnad så kan det börja blöda så...för så gjorde det väl inte innan?

jag mår bättre idag och ska försöka träna lite så värken blir bättre.Har ju inte kunnat träna som jag ska denna månaden så man har ganska ont.antingen får man välja att ta hand om magen och vila,men vilar jag så blir fibromyalgin värre...så hrm..inget trevligt läge.

men hur har du det med foten idag då?

kram

2010-01-22 @ 09:17:43
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Elle

oj vad har hänt? krya på dig! o svara :)

2010-01-25 @ 23:59:10
URL: http://balalaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0