24.07.10

Först och främst vill jag tacka för tipset jag fick i en anonym kommentar ang min kise =)

Fredag idag eller rättare sagt lördag.Hehe.
Snart läggdags, ska bara kolla klart på Snabba Cash.
Som btw inte var någon höjdare enligt mig då.

Idag har jag faktiskt mest slappa. Kände att jag behövde det. Så har legat på soffan och halvsovit hela förmiddagen.
Sedan fixade jag lite med tvätten innan mamma och pappa, sedan kom hjärtat också.
Då körde vi ner till Svedala ett ärende sedan bjöd vi dem på mat.
Nu ikväll har jag besökt både Danni, Petra och farmor och farfar.
Ska strax lägga mig ( ögonen går i kors)

Imorgon blir det lite kalas för min bror som blir 29. Sedan vet jag inte riktigt riva lite kakel.
Sambon ska mecka med sin fasters bil på förmiddagen iaf.
Kanske blir en sväng till Röstånga marknad för att handla munkar. Min bror älskar sådana =)
Suck snart är semestern slut och det suger verkligen :(


Kommentarer
Postat av: Hanna

den anonyma är jag=)fniss...såg jag hade glömt skriva mitt namn;)jag hoppas det går framåt med kisen dig.kram kram

2010-07-24 @ 20:41:40
Postat av: Sandra

Hej sötnos! Allt bra med dig idag?

Kram

2010-07-27 @ 18:08:28
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0