Börjat komma igång

Känner att jag börjat komma igång med fotograferingen igen.
Igår var vi ute några timmar och det var riktigt skönt.
Blev massa bilder på en hel del olika men här kommer några av favoriterna.


Några av det tvåhundra jag tog igår. Har en dela att gå igenom :P
Skulle kunna gå och fota varje dag =)
Jag har tittat på ett nytt objektiv också, eftersom mitt standard inte räcker till som jag vill.
Så jag ska införskaffa ett nytt. Får se nu kommande månad.
Funderar på ett 70-300mm. Någon som har  något tips om ett nytt objektiv?!
 Nä nu ska jag lägga mig. Är fruktansvärt trött idag har hållt igång hela veckan från halv åtta till sent på kvällen med diverse saker och renovering.
Känner mig fruktansvärt stressad och trött.
Både för att semestern är slut om några dagar och dels för att jag tagit det lugnt typ 3 av mina semesterdagar då jag legat på stranden.
Men snart har jag chans att vila upp mig efter operationen om två veckor. Då har jag inget val förutom att ligga på soffan. Men det gör mig också fruktansvärt stressad. Då det finns så mycket jag måste och ska göra.7Men men. Får ta en dag i taget.
Ser inte fram emot att börja jobba igen. Vill ha mer semester. Men det vill man väl alltid.

Nä nu ska jag nanna kudden upp tidigt imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Anna Horsner

Hej!

Du får helt enkelt säga ifrån när du vill uppgradera din kamera, för vi är nog intresserade av att köpa den då=) Kram

2010-07-29 @ 08:35:47
Postat av: Sandra

Godmorgon vännen! Vad ska du hitta på idag då?

Kram



Riktigt fina bilder

Kram

2010-07-29 @ 08:50:41
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0