Promenix...

Har varit ute  med kameran en liten runda ikväll.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, andra gången idag. Men de e så himla kvavt så man blir helt klibbig.
Kisen mår si sådär. Medicinerna gör väl sitt sedan värmen.
Hoppas hon é på benen snart igen =)
Längtar sjukt  mycket till imorgon kväll =)

Igår träffade jag Petra ett par timmar. Alltid lika trevligt. Förhoppningsvis kan jag köra hem ifrån nästa vecka när katten är bättre.






Hittade dessa äckliga skalbaggar som parade sig.Hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har läst lite och jag undrar bara om djursjukhuset vet någerlunda varför tassen blev infekterad?anledningen jag frågar är att jag har läst om en katt som hade det lika dant som din.Dock så trodde de först att katten skadat sig men andra gången det hände igen så hann de upptäcka att katten hade slickat och bitit i sönder tassen,men de vet ej varför.Du kan ju hålla koll och se om hon slippar och gnager lite ,för då finns det ju en orsak varför katten din får inflamation.Ville bara skriva det;)kram kram

2010-07-23 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0