Bröllopsyra

Idag verkar det vara bröllopsyra överallt....
Inte så konstigt i och för sig. Det var väldigt vackert. Älskar hennes klänning =)

Idag har vo varit och köpt vitvarorna till köket.
Svårt att välja bara.
Det blev i allafall rostfritt ändå. Hallå fingeravtryck*Fniss*
Det blev kyl/frys från samsung och
ugn och spishäll blev whirlpool.
Ska hämta det nästa helg.

Inne på elgiganten gick vi och kika på dammsugare då vår é helt kass och har gjort sitt på denna jord.
Vi har kollat rundor länge och efter att ha provat alla där inne så
bestämde sambon att vi skulle ha en Philips FC9171.
De är en ny modell med 500W sugeffekt. Tror det är den enda med så kraftig sugeffekt. Annars brukar det ligga på 2-300w.
Dessutom väldigt tystgående.
Jag är mer än nöjd med den, prova den för en stund sedan men huvudet bankar så jag får prova mer i morgon.



Nu ska jag vila en stund och titta på bröllopet under ett nytvättat täcke =)

Älskar liljor. Dessa fota jag förra veckan när vi var ute och gick!


Kommentarer
Postat av: patricia

sån dammsugare har vi med tittat på..vill ha något ordentligt som man har katt och hår är svårt att få bort..den dammsugaren är riktigt bra,enligt min åsikt :) så hoppas ni ska trivas med den.

2010-06-19 @ 21:46:28
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jessica

Du har kommenterar ett inlägg där man skulle bli länkad. Jag ska lägga in det under dagen.

Allt bra med dig idag?

2010-06-20 @ 10:38:05
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Sandra

Hej vännen!



Hur ska du spendera denna soliga tisdag?

Kram

2010-06-22 @ 11:29:27
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0