Enegitjuv

Ja idag är min energi på noll.
Just nu är stressen på jobb min energitjuv.
Men två dagar kvar sedan e man ju ledig tre dagar.

Nu har jag varitt och lämnat in min bil på lackering. Får se om den står färdig till mig på fredag??

Sambon var med om en arbetsolucka igår och slog av en bra bit på sin ena framtand sedan fick han
fullt med sprickor i den andra, Tradigt när sånt händer. Speciellt framtänderna också :(

Nu har jag kommit med i en ny kampanj från Buzzador,
Denna gång Berocca boost.

Det ska bli roligt att prova denna produkt och se om man får mer energi som utlovat =)

 

Under sommaren är det lätt att känna att varken tid eller ork räcker till - det finns ofta så mycket roligt som
 ska hinnas med. Låt en Berocca Boost lösas upp i ett glas kallt vatten, drick upp och känn energi
 återvändatack vare Berocca Boosts kombination av vitaminer, mineraler och uppiggande guarana.


Kommentarer
Postat av: Ann (kärran) Paulsson

Ja stressen på fastighetsskötarna ligger stort nu när det vankas midsommar.. fy fan! :( Sen är det inte lättare av att halva personalen fattas pga sjukdom heller. :/



Får ni med göra allt på ert som vi får? Vi ska ju reparera, städa och fixa allt inom trädgårdskätsel själva..

2010-06-22 @ 21:46:37
Postat av: Patricia

Inget roligt när man skadar framtänderna.jag har en påbyggnad av min ena framtand,tur det går att fixa.

då får han uppsöka en tandläkare nu?

kram

2010-06-22 @ 21:47:06
URL: http://ciaflickan.blogg,se
Postat av: Petra

Hej gumman! Jag hittade receptet i tidningen och det verkar vara en lovande tårta. :) En sådan som man inte gör varje gång. Kramis

2010-06-23 @ 10:13:08
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Bella

vad händer idag då? kram :D

2010-06-24 @ 10:06:13
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0