Midsommarfirandet.

Gårdagen var lyckad... Vaknade i och för
sig kvart över fem av katterna som inte ville sova längre.Grrr.

Gick upp och åt lite frulle och började städa huset.
Körde en runda till återvinningen och slängde massa skräp också.

Vädret såg väldigt grått ut på förmiddagen,så jag förberedde mig på att få duka inne på altanen.
Men vid två började solen titta fram.
Så jag dukade där ute.

Sedan kom gästerna vid fem.
Och vi satt ute i stekande solsken och åt nypotatis och massa olika sillar ägg och ja allt som hör till.
 Och så klart smultronvin =)

Sedan blev det jordgubbar grädde  och glass.
Men det svenska jordgubbarna var ingen höjdare i år. Sura som satan.
Blivit lite bortskämd nu när jag ätit belgiska som var så söta och goda.

Men vad är väl midsommar utan svenska jordgubbar.

Nu ska jag börja packa ner i köket så jag kan måla det sista och lägga golvet under kylen och frysen.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon! Vad gör du en dag som denna?



Svara gärna på frågan i senaste inlägget!

Kram

2010-06-27 @ 10:17:49
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

det är bara bra vännen! Jag var ute i solen med kameran igår :)



Händer idag då?

Kram

2010-06-28 @ 06:19:49
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: simone

Hola babe! Vad hittar du för mysigt i tisdagssolen? Här väntar jobb hela dagen :/ Kul! ;D

2010-06-29 @ 10:30:20
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0