Nu är det fredag.

Fredagen är här och  veckan har gått i rekord fart.
Om en vecka börjar jag jobba igen. Och det ser jag verkligen inte fram emot.
Av många anledningar. Men man måste jobba för att få in sina pengar.

På schemat idag står det möte kl 14.oo på jobb.
Tydligen om semestrarna. Och jag kan ju gissa att man inte får det veckor som man planerat in.
Och dessutom é jag inte sugen på att gå på möte idag över huvudtaget då jag har annat att fixa igentligen.
Och att det lagt mötet mitt på dagen liksom.

Annars då? Ja jag har målat taket en andra gång i går. och det behöver målas en gång till. Sedan borde det vara bra. Vilken skillnad det blev. Man blir ju bländad av taket nu så vitt det é.
Innan var det bara brunt o äckligt.

I veckan har vi också fått två ordentliga bakslag. Och det är aldrig skoj.Men inget jag tänker ta upp här!
Nu ska jag äta frukost, sedan klä på mig o titta lite på tv innan det bär av.

Ha en riktigt skön fredag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

tänk vad lite färg kan göra;)



jag tänkte köpa en massa produkter då jag klippt håret och fått en rekomendation av min granne på en frisör som klipper i bjuv så jag ska testa henne;)

du får ha en fin fredag och helg.Hoppas mötet går bra

kram

2010-03-19 @ 11:35:08
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: sandra

Tjingeling solstråle! Vad händer ikväll annars?

Tcak, jag e supernöjd :)

oki vad skönt :)

ha en bra dag

kram

2010-03-19 @ 13:18:34
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0