10.05.16

Söndagen är här. Lika så ångesten.
Vet inte vad det é med mig. Har mått så himla dåligt hela veckan.
Men det går väl över.

Igår var det kalas för sambon, himla trevligt och träffa alla. Och god tårta hade lillebror gjort (han är konditor)
Sedan blev det grillning hos mina föräldrar på kvällen. Jag älskar grillade tomater. Skulle kunna äta ihjäl mig på det:P

Idag var det igentligen tänkt att vi skulle på Sofiero Classic. Men jag känner inte för det, med tanke på detta tråkiga väder som hängt över oss alldeles för länge nu :(
Så jag har bestämt mig för att det blir mys i soffan hela dagen.
Just nu tittar jag på Alla vi barn i Bullerbyn*Fniss* på canal+ sf.
Där finns inte så mycket att titta på nu på morgonen.
Sedan är det rätt så skoj o titta på gamla barndomsfilmer  av Astrid Lindgren :)

Funderar på om jag ska göra rabarberkräm idag då det var överfullt i rabatten så jag fick gallra lite.
 


Nikon D3000 + Nikkor 18-55mm VR objektiv


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Så fina bilder! :) Åh, rabarber! Jag borde också gå ut och gallra bland mina och göra lite rabarberris. :) Mmm, det är så gott. Nu måste jag ut och ta in rabarber, så jag kan göra lite rabarberris till mellanmål i eftermiddag. :) Kramis

2010-05-17 @ 08:00:29
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon!Händer hos dig idag då?

Kram



Superfina bilder!

Kram

2010-05-17 @ 08:28:26
Postat av: elinaa

oj vilka fina bilder! :)

2010-05-19 @ 22:36:49
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej snäckan! Tack så mycket. :) Ja, visst är löjtnatshjärtan fina. :) Vi har nog två eller tre stycken sådana. Jag vet inte om man kan dela de till hösten, om du vill ha?



Hur har du gjort en sådan remsa, där du skrevet ditt namn? Jag tycker att det är snyggt och skulle gärna vilja ha något sådant själv, men jag hittar inte det någonstans i Picnik. Kanske inte där du har gjort det heller? :P Kramis

2010-05-22 @ 09:45:48
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Photos By Malin Westman

Jätte fina bilder på blommorna :)

2010-06-01 @ 18:20:56
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0