En vanlig måndag :P

Ny vecka, nya bestyr.
Jag gillar faktiskt måndagar när man väl kommit till jobb. Tycker att denna dagen passerar snabbast på hela
veckan!! Sedan tycker jag alltid att onsdagen är den segaste.  Konstigt det där ;P

Men men. Har iaf varit och solat efter jobb sedan blev det en fika hos Dannii =)

Nu har jag provat Neutrogena  visibly clear oil-free facial wash i en vecka.
Och jag gillar att huden ser så ren ut. Porerna verkar mindre =)
 Jag är en Buzzador och får äran att prova dessa nya produkter.
Bli en Buzzador och börja Buzza du också!
Bara att klicka på länkarna ↑ ovanför!!




Köpte en massa nya nagellack idag också. Älskar Depends lack =)
Nu har jag så jag klarar mig ett tag!


Nu är middagen snart klar. Idag blir det Stinas kyckling med tex mex smak, ris och currysås.
Sedan é det dags för Djävuls rallyt kl 2o.oo


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Jag skulle också behöva köpa lite nya nagellack i sommarens färger. Men... det får bli ett annat projekt. Så skönt att produkterna fungerar. :) Det är alltid lika kul när man får ett positivt resultat av produkterna som man får testa. :) Kram

2010-05-24 @ 19:03:33
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej gumman! Igår var det myskväll med mitt <3

Vad har du för härliga planer idag då?

Kram

2010-05-25 @ 06:38:47
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Härligt ! Här reggnar det så det är massa mys



ha en mysig kväll

kram

2010-05-25 @ 21:40:17
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0