Fredag =)

Äntligen har fredagen kommit. Så himla skönt, är helt slut i huvudet och kroppen.
Så nu ska det njutas av helgen ordentligt =)
Vi börjar med lite god grillning ikväll.
Nu efter jobb körde jag till Maxi och handla lite mat och nödvändigheter.
Köpte också en värmespray som min vän Petra tipsade om. Då jag fönar och plattar håret varje morgon.
Plus en ny mascara. Vattenfast såklart. Jag har aldrig testat Niveas mascara tidigare så jag
hoppas att jag blir nöjd.

Imorgon får vi se hur vädret är. Blir det fint sticker jag och sambon till DK och roar oss :P

Men nu måste jag vila en stund innan jag sätter igång med allt här hemma, Städ, middag, tvätt.


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Var mascaran bra?

2010-05-31 @ 00:34:57
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej snäckan! Tack så mycket. :) Det är inte lätt och slipa... trodde det skulle vara lättare, men det är jobbigt. Jag vill ha det klart senast den 13:e så man har en tidsram att gå efter, annars känns det som om jag kan dra ut på det hur länge som helst. Och jag trivs verkligen inte i vårt provisoriska sovrum. :( Som tur är så ska Benny hjälpa mig lite ikväll, så jag kan få färdigt två väggar. :) Kramis

2010-06-01 @ 15:53:06
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0