Lördag och regn

Vädret är inget och hurra för idag... Man blir ju deppig av allt detta regnande.
Var tog våren vägen??? Skulle kunna tro att hösten är här redan :(

Veckan som varit har bara rusat iväg. Det går så himmelens fort!

I morse gick vi upp tidigt Då jag skulle köra sambon till sin ADR kurs.
Som by the way håller på hela helgen :( Tråkigt, men ett måste.
Så jag passade på att köra inom mina föräldrar.
Kan lika bra spendera min dag här, med att bara slappa.
Tror jag ska köra o sola en sväng senare.

Nästa vecka är kort vecka...Underbart med tanke på att torsdagen är en röd dag.
Men det betyder också att det är himla mycket som ska hinnas med på fyra dagar :P
Sedan fyller sambon år på lördagen och då vankas det kalas.

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta lite frulle.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja precis. Det bara regnar :( Igår var det hyffsat men idag bara regnar det..Kram

2010-05-08 @ 12:59:54
URL: http://mollanranta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Idag har jag och svärmor åkt till örebro och hälsat på sambons syster med familj !!



Allt bra annars?



kram

2010-05-08 @ 21:35:59
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt är bra förutom låret , Nja här är det mulet men i alla fall uppehåll.



Vad händer för dig annars idag då?

Kram

2010-05-09 @ 11:47:16
Postat av: Sandra

Godmorgon söta du! Det är bra förutom att jag har ont i låret. vad gör du en dag somd enna ?

Vi har uppehåll och mulet, ingen sol här inte



2010-05-09 @ 11:48:08
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0