Testpiloter sökes

Att fotografera är något jag tycker är riktigt kul och för tillfället använder jag mig av en Nikon D3000. Det är en bra kamera, men jag har ända sedan jag köpte den, undrat över Canons systemkameror. Jag har läst mycket om dem och blivit mer och mer intresserad utav dem.

Nu söker Smartson åtta testpiloter som ska testa Canons nya systemkamera, EOS 550D. Blir man uttagen som testpilot, kommer man att utrustas med en kamera som man kostnadsfritt kommer att få testa under en månads tid. Efter denna månad, testperiod, får man behålla kameran.

Det man förbinder sig med är endast att svara på ett webbaserat frågeformulär samt att skriva om det i sin egen blogg eller i en gemensam blogg som Smartson skapar åt testpiloterna.

Låter det kul och intressant? Gå in och anmäl dig senast den 30:e maj.

(Ansökningsblankett )


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Kul att du ville gå med i mitt testpilotsteam. :) Hoppas att vi kommer med. :) Jag håller tummarna riktigt hårt. :) Ja, alltid lika trevligt och träffas och ja, absolut får vi verkligen skärpa oss och träffas oftare. Jag ska ta mig själv i kragen och bättra mig. Kramis

2010-05-26 @ 19:50:16
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen! Igår var det myskväll med bästa vännen och sambo!



Det heter Red gold .. en liten svart eller vit tetra :)



Vad händer idag då?

Kram

2010-05-29 @ 10:47:18
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Godmorgon vännen! Vad ska du hitta på en dag som denna?

Kram

2010-06-08 @ 09:07:04
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0