Sömnig

Skulle kunna gå o lägga mig redan nu :P
Är trött som bara den.
 Måndafgen har snart passerat förbi. Och  dagen har bara rusat iväg.
Idag började vi på en 12 veckors kurs som jobbet har fixat. Mental träning.
Mitt första intryck idag var att de verkar mycket intressant. De två och en halv timme de varade gick fort.

Nu har jag precis tagit en lång varm dusch och gjort iordning dippa till chipsen.
Ska alldeles strax bege mig ut till kisen o ge henne kvällsmat o lite kel :)

Annars har det inte hänt så väldans mycket här.
Mest jobbat o sovit känns de som.

I helgen var vi o kollade in XXXLutz möbelaffär i Malmö.
Stort var det och mycket folk.
Vi fick iaf tag i hallmöblerna jag ville ha plus två bokhyllor som de hade kampanj på .

Men det var inte de lättaste att sätta ihop med en tysk instruktionsbok. Men det gick till slut och så här blev de :)





Blev faktisk nöjd med resultatet.
Nu måste jag klä på mig fryser lite, men de e som sagt säkert för att jag e så trött ikväll.

Bra tv ikväll också , Böda camping och pensionärsjävlar.


Kommentarer
Postat av: Anna Horsner

Snyggt! =)

2010-11-09 @ 11:36:05
Postat av: Sandra

Halloj! Snygga möbler

Vad gör du?

Kram

2010-11-09 @ 13:45:48
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Godmorgon! Igår hade vi en riktig myskväll med tända ljus och en kopp te :)



Vad ska du pyssla med idag?

Kram

2010-11-10 @ 06:16:34
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Ja, visst är stolarna snygga. :) Önskar att de hade passat in här hemma.. men tyvärr gör de inte det. Det blev snyggt med de nya möblerna. :)



Hoppas att du har en bra dag på jobb idag. Själv gör jag inte speciellt mycket... som vanligt. :(

Kram

2010-11-10 @ 11:58:46
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0