Godmorgon onsdag!

Japp det är redan onsdag idag Dagarna bara springer iväg nu när man é hemma. Hinner inte med allt.
Idag ska jag iaf träffa Petra en stund. Sen om Dammsugaren har kommit ska jag hämta den och sedan lämna den till mamma.
Sedan ska jag till Jysk o fixa en grej om jag hinner idag.
Och Till ängelholm för att få en demo tvätt av min bil. Eftersom jag lagt dyra pengar på att behandla den och jag inte fick bort de små svarta prickarna av kära man alltid får på bilen.
Och all smuts ska gå bort med denna behandlingen. ;
Så vi får se vad det säger. Kanske de i helsingborg som inte gjort behandlingen korrekt!

Onska att det varit kallt i natt och sil o dag så det hade varit tjock dimma över de små dalarna hemma hos mamma o pappa
så man kunde fotograferat. Det var det när vi körde till ullared. Så fint med tjock dis där nere och soluppgången. Men det kommer väl fler sådana dagar.
Nu ska jag äta o klä mig sedan köra.
Ha en skön onsdag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Godmorgon gumman! En fullspäckad dag för din del idag med andra ord. :) Jag klickade hem sex meter av det sista tyget igår. Så nu ska det sys gardiner så fort det kommer. :) Kram

2010-10-06 @ 09:31:04
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hallå allt bra idag? =) kram

2010-10-06 @ 14:28:35
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Nej, ibland finns inte orken eller motivationen till saker och ting. Men imorgon ska jag försöka ta nya tag igen och ge mig på lite målning. Blir ju inte så mycket av det i helgen eftersom vi antagligen ska passa Nellie lör-sön. Kram

2010-10-07 @ 19:14:29
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sandra - fotoblogg

Jag har spenderat dagen i skolan och har nyss haft besök av pappa min :)



Hur ska resten av kvällen spenderas?

Kram

2010-10-07 @ 19:14:32
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0