Pyssel

Idag kom grejerna från Panduro som mamma o jag beställt. Så vi hämtade ut dem o tittade hur det såg ut.
Sedan körde vi iväg och köpte vars 5 canvas tavlor i olika storlekar.
Två schabloner och färg.
har länge vcarit sugen på att göra dessa tavlor då jag sett en  tavla på panduro som de gjort för att demonstrera vad man kan använda dessa metalblommor o liknande till.
Här e lite exempel:



Och detta köpte vi idag.



Och två schabloner med text som jag ska ha på två tavlor. Hoppas att det bli som jag föreställt mig.
Annars har dagen spenderats under en filt i mammas soffa med massa kaffe.
Får passa på och umgås nu innan jag börjar jobba.
För sen har man inte så mycket tid o ork.
Dessutom så é det trevligare att sitta där än att sitta här ensam när nästan alla andra jobbar.

Nu ska jag lägga mig. Huvudet spränger.
Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: patricia

vad roligt med panduro om man har tålamod till sånt :P vilket jag inte har dock.

förresten fick man en katt på köpet också?haha

2010-10-07 @ 21:53:40
URL: http://ciaflickan.blogg,se
Postat av: patricia

åh ullared,jag vill också.men det blir inte förrän nov månad.roligare om det går lite tid emellan när man åker dit :)

ska du dit med din mamma nästa vecka eller?heminredning,där är massor,något speciellt du är ute efter denna gång?

tycker om deras färdiga tavlor med text där uppe.



ja jul-klappar är bytes-sak men är ändå något speciellt :)

jag längtar faktiskt efter jul-maten också kalle såklart :P



jo mitt sår går sakta framåt.dom opererade mig för 3 gången förra torsdagen.har gått med det sen 5 juli,så jag hoppas det ska läka bra denna gång så man kan bli frisk typ.

kram

2010-10-07 @ 22:58:57
URL: http://ciaflickan.blogg,se
Postat av: patricia

ja ibland skulle man vilja bo typ i området ullared :) men jag är nöjd om jag kommer dit 2-3 gånger om året :)

men då får vi hoppas ni hittar massa inrednings saker i nästa vecka.ja insektsmedel och sånt är billigt där uppe till bilar.man får passa på,det är sånt man aldrig får för mkt av.



jag fick ju åka hem 8 timmar efter min första operation,och sen dom andra gick det ju lite snabbare.

konstigt hon inte blev sjukskriven,jag kunde knappt gå eller sitta eller ligga,levde på tramadol så jag kunde ju inte köra bil heller,och det måste man ju inom hemtjänsten.jag lägger om mitt sår antingen varje dag eller varannan dag,så på lördagarna har jag jour distrikssköterska som jag åker till.jag kollade i början om dom kunde komma hem,men det var tydligen ganska avancerat och svårt att få dom att komma hem för omläggning.

ja det är iaf ingen hit,man önskar att ingen får det iaf.

kram

2010-10-08 @ 01:29:46
URL: http://ciaflickan.blogg,se
Postat av: Sandra

Godmorgon vännen! Vad ska du hitta på denna fina lördag?

Kram

2010-10-09 @ 10:56:03
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Du får ta bild på dina tavlor du gjort och lägga upp de här. De blev ju riktigt snygga! Kram

2010-10-12 @ 10:40:25
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0