Sjuker

Det är så tråkigt att vara sjuk.
Det kör i magen något fruktansvärt de krampar. Feberfrossan, först varm sedan fryser jag.
Trött i kroppen och huvudvärk.
Inte det roligaste precis. Och speciellt inte när man precis kommit tillbaka till jobbet.
Men jag hopas att jag é frisk snart.
Ligger nerbäddad i sängen och halvtittar på tv.
Ska kolla lite disneyfilmer nu om jag inte somnar.

På måndag nästa vecka ska vi börja vår stresshanteringskurs på jobb. Det ska bli intressant :)
Dessutom kommer jag att sluta tolv de kommande fredagarna och de gillas =)

Annars inget nytt massa tankar snurrar runt i mitt huvud bara.
Vad vill jag bli, vad vill jag göra, vad ska jag göra.
Hade de inte varit så kostsamt hade jag öppnat något eget.
Fan vad gött o va sin egen chef. Men också väldigt mycket jobb.

Nä jag får verkligen ta mig en funderare. Men det väntar jag med tills jag blir frisk.

Skulle träffat Petra idag. Men det blir inte så:(  Är glad at jag har henne. Hon är en äkta vän. EN sådan man kan säga allt till utan att hon dömmer ut en. Till skillnad från andra.
Är trött på falsk vänskap. Man tror att de är ens vän som alltid ska finnas där. Men när de gäller en själv så är det tydligen inte så. Men när de har problem så ska man lyssna o trösta. Trött på folk som ska ha och inte ger tillbaka.
Klarar mig bättre utan sådana bekantskaper faktiskt.

Nä nu måste jag vila.

Ha en bra onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0