Snart dags igen

Torsdag idag. Usch vad veckan gått fort.
På måndag börjar jag jobba igen. Inget jag ser fram emot men det är ju ett måste.
Alla måste vi ha in våra pengar :P

Annars då?! Idag skulle Danni kommit o fikat på förmiddagen. Men jag mådde inget vidare.
Så vi fick skjuta på det.
I eftermiddags mådde jag lite bättre och Helena kom in om efter jobb o fika o snacka lite skit =)
 Nu ikväll har jag pysslat ihop två nya tavlor som jag blev nöjd med.
Synd att de é en så dyr hobby.
Men nu väntar vi bara på att fler grejer ska komma.



Det pryder en av väggarna i hallen nu.

Annars inget nytt. Har inte hänt så mycket.
Imorgon ska jag göra plankstek hemma för första gången. Blir hungrig bara jag tänker på det..
Just de köpte ju ett par nya stövlar i måndags så här ser dem ut.


Längtar tills jag kan få på den på vänster foten, men det lär väl ta ett tag till.

Sedan måste jag bara tipsa om TRESemmés Shampoo och Conditioner
Det bästa jag någonsin använt håret blir jättemjukt och luktar fantastiskt gott.
Dock är det lite dyra men de är 500ml flaskor.
Jag använder mig av shampoot Colour protection och conditioner anti breakagé.


Nu e det dags att nanna kudden är riktigt trött ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon! Vad ska du hitta på denna underbara fredag?



Puss & Kram

2010-10-15 @ 06:08:49
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Godmorgon! Vad ska du hitta på denna underbara fredag?



Puss & Kram

2010-10-15 @ 06:08:51
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så jättemycket gumman! Jag har fått kameraväska och frukost på sängen av mitt hjärta. Skönt att bara ta det lungt. Jag ska städa lite och sen kanske tvätta :)

Allt bra annars?

2010-10-15 @ 10:06:11
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Riktigt snygga stövlar! :) Kram

2010-10-15 @ 10:38:18
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv:Oki men då vet jag=)tänkte att det va lika bra att fråga dig för jag läste i din blogg att du rekomendera den för länge sen=)

JAg är så förvirrad i bland.

jo jobb går bra jag jobbar ju mian 10h och det klarar jag ju va,men det blir alltid jobbigt när man ska försöka trappa upp tiden.I helgen ska jag klippa mig och även till house of pain med ny peircing hjälp;)vad ska du sj göra då?kram kram

2010-10-15 @ 17:02:58
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0