Torsdag

Ja idag är det torsdag, grått och trist ute.
Hatar denna tiden på året med massa regn o rusk.
Annars då, jag känner mig fortfarande kass. Magen e inte ok och febern är kvar,
Men ändå lite kryare än igår.
Har bara legat i sängen sedan i tisdags ja förutom toalettbesöken.
Tur man har den bärbara så man kan ha den i sängen.

Just nu funderar jag på om jag ska våga äta lite fil eller en rostad macka.
 Ligger och tittar på Seinfelt på åttan.

Jag hoppas att jag är så kry så jag kan jobba imorgon.
Tro det eller ej men de e bra motion o springa i trappor :)
Dagarna går så fort dessutom. Men de är väl nu när man närmar sig julen.

Åh julen ja, Dags o fundera på alla julklappar också.
Men men det finns en tid för det med ;)

Skrev ett inlägg igår som missuppfattades av en person och de var inte riktat till henne.
Men så kan de bli ibland. Missförstånd finns det gott om.
Då får man ju förklara.

Ingen som hört av sig om katten heller:(
Får ringa kattkomando syd igen då.
Suck.
Ha en skön torsdag!


Kommentarer
Postat av: patricia

Krya på dig,värdelöst att vara sjuk,finns inget tråkigare.kram

2010-10-28 @ 09:29:14
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: patricia

jag tänkte att jag får ställa upp :P det är ju till något som är bra iaf.ja man orkar inte merän att bara ligga i sängen och knappt gå upp när man ska på toa.man bosätter i sängen med dricka och allt :P

2010-10-28 @ 10:10:54
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: patricia

aha carolina gynning kan nog leda det programmet bra.jag kommer iaf titta på det..alla skandal dokusåpor är det roligaste :P

2010-10-28 @ 17:55:54
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv:det är en perukfniss jag fick den av andré och jag velar fortfarande om jag ska bli så ljus som jag har på fottot eller om de blir riktigt mörk som peruken...har ju velat så länge och är rädd att jag känner mig så dyster till de mörka...=/

2010-10-29 @ 10:01:17
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Hanna

visst är den grann=)den är vaderad och med bygel och på nally.se är det storlekat från 65i omkrets och upp till h kupa om jag ej har fel.Kostar 499kr dock.Den finns oxå på lindex så man kan se den live där men de är riktigt fin iallafall.Det är faktiskt en wonderbra.

Med Tezzi är det ok men hon äter fortfarande inte så mycket så jag börjar undra om hon är väldigt liten i maten.Hon åt som fan då hon öka kortisonet men sen när man sänkte de så äter hon mindre igen=/hon får i sig 150g våtmat bara och jag tycker det är ganska lite då rekomendationerna är 200g till hennes vikt...evigt beskymmer man har=)hur har du de med dina misar...?inga beskymmer hoppas jag=)

tusen tack för du fråga och hoppas du har en fin fin helg

kram kram

2010-10-30 @ 09:52:10
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0