Ullared

Igår  tog jag och mamma en tur till ullared.
Det var lika roligt som vanligt. Och lite folk var det också så det var kanon.
Köpte lite kläder och massa annat nödvändigt :)
Köpte ett nyckelskåp som jag gillade och det kostade bara 35 kr.

Och så köpte jag två nya ramar,
Den ena ska jag ha en bild på mig och sambon o katterna.


Och denna ska jag samla bilder på mina vänner.

Tyckte det var så fina och billiga, family tavlan kosta 13 kr och friends tavlan kosta 35 kr.
Fynd anser jag.


Idag tisdag har jag varit hos Petra och fikat hon hade bakat muffins :) Alltid gott med nybakat.
Sedan fick jag en födelsedagspresent av henne :) En liten tripod till min systemkamera. Alltd bra o ha :)
Nu har jag gjort tre små formar med tacogratäng. Tänkte äta en och frysa in de andra två. Men nu när det var färdigt så var jag inte alls sugen :( Men men jag kanske e sugen imorgon istället då.
Nu ska jag fortsätta titta på Sofias änglar, verkligen ett gripande program.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman. Så fina saker du köpt. :) Nyckelskåpet var riktigt fint. Kram

2011-02-10 @ 19:41:46
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman. Ja, jag tittade på Solsidan igår. hahaha

De är ju helt galna. :) Var får man idén om att be någon kolla upp i ens anus? hahahah



Sv: Ja, jag är lite sugen på en telefon med både pekskärm och knappar. Jag är lite trött på enbart en pekskärm. Den vill inte riktigt alltid som jag vill, men samtidigt är jag sugen på en iphone med alla olika appar som verkar riktigt roliga. :)

Kram

2011-02-14 @ 12:23:34
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0