Fått tid till doktorn

Ringde imorse för att få en akuttid. Satt i telefonkö i 17 min.
Fick prata med en sköterska och förklarade än en gång hur lägetvar ingen verkan av tabletterna sjukskrivning som går ut och doktor som är ledig.
Hon sa att det inte hade fler akuttider idag, men att jag skulle vänta kvar.
När hon kom tillbaka så hade hon bett om tillstånd att boka en akuttid på måndagmorgon.Fast de igentligen inte får. Och sa att det skulle fixa sig jag får komma till en ny doktor och sedan bokade hon ett nytt besök
med min doktor som är ledig. Så ska till honom den 26.
Hon sa att det skulle lösa sig. Och hon var mycket trevligare än idioten jag prata med igår.
Jag förklarade för henne att jag fortfarande står kvar på ruta 1 där jag började.
Hon förstod och nu har jag två läkartiden en på måndag 8.30 och en den 26.

Hoppas att det reder sig nu då.
 
Nu ska jag ta en morgonpromenad och rensa tankarna lite, tar självklart med mig kameran som vanligt :)

Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0