Känner mig full.

Usch ja har haft några hemska dagar nu.
Bytade ju som sagt medicin  i måndags.
Och biverkningarna kom redan på kvällen, kände mig berusad och jag såg väldigt suddigt.
Blev varm ena sekunden och hade frossa nästa.
Försökte sova men det gick inte jag var inte trött också en biverkning med sömnrubbningar.
var vaken till runt fyra på morgonen sedan lyckades jag slumra till knappt två timmar.
Gick upp och åt frukost och tog min tablett som man måste inta med mat annars är följden kräkningar och man kan bli jättedålig.

Kände mig lika berusad igår och jag såg dimigt. Så dagen spenderades i soffan. Vågade inte köra någonstans.
På kvällen blev biverkningarna värre och jag blev så rädd att jag fick dödsångest. Riktigt hemskt.
Läste på bipacksedeln att om man hade  de biverkningarna skulle man uppsöka akut läckarvård.
Gissa om jag blev rädd..
Och givetvis var sambon inte hemma denna natt.
Ville inte ringa honom heller o stressa upp honom när han är i danmark. Han kunde ändå inte gjort något.
Och vad gör man kl tre på natten när alla sover o man sitter ensam livrädd.Och ingen som bor nära.
Ringde min syrra som jobbar natt och prata en stund med henne. Hon frågade om jag skulle åka med sista rundan innan hon sluta i och med att hon körde förbi typ.
Men vågade inte ifall något skulle hända.
Så vi bestämde att hon skulle komma när hon sluta kl fyra och sova hos mig.
Inte för att jag kunde sova. Försökte vila igår hela dagen med somnade aldrig.
Och inatt låg jag vaken till halv sex i morse. Sedan somnade jag nog 1½ timme.
Försökt vila idag med men utan resultat. Känner mig fortfarande helt groggy och ser dimigt.
Men när jag prata med doktorn idag sa han att det var normalt. Det är biverkningarna.
Men man känner sig drogad. Hoppas att detta går över tills på måndag när jag börjar jobba igen på tre timmar. Jag sätter mig inte i bilen och kör om jag är groggy o ser dåligt. Hur fan skulle de gå.
Det är livsfarligt. Man är ju en fara i trafiken och för sig själv. Och eftersom jag kör bil i jobbet så känns de uteslutet.
Men förhoppningsvis försvinner de innan.

Men men jag hoppas att jag kan få sova lite inatt iaf.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag blev oxå så kass som du när jag börja på mina.

Dessutom så fick man sjukabilder i huvudet och börja tänka på sånt som jag aldrig innan tänkt på.

Då undrar jag verkligen hur folk som är självmordbenägna har detfy

Mitt gick över men det är jobbigt att vara "mitt i det"....och det är nog bra om du har någon hos dig tills de lugnar sig.

kram

2011-01-20 @ 11:06:47
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Halloj! Hur är läget?

Kram

2011-01-21 @ 12:59:53
URL: http://fotobysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0