Längtar

Gud vad jag fick en längtan till sommaren när jag kan ut o fota.
Det finns ju så mycket att fota på sommaren också.
Måste spara ihop till ett macro objektiv också.
 Hoppas jag kan köpa ett innan sommaren :)
Längtar.
Fick iaf sålt mitt ena objektiv idag som jag lagt ut på blocket :)

Annars inget nytt, känner fortfarande ingen verkan av mina tabletter. Så jag måste ringa
doktorn imorgon.

Det kanske inte fungerar på mig jag måste kanske ha andra?? Borde känna någon effekt nu ju.

Iaf imorse när jag vaknade så var det snöstorm. Gud vad mycket snö det kommit då.
Bestämde mig för att tvinga iväg mig till morfar för lite socialt umgänge.
Och det uppskattades. Jag skottade uppfarten till honom och massa sånt. Var skönt o göra någonting.
Sedan bjöd han på middag vid 12 tiden. Ja gamlingar äter ju middag vid tolv :)
Det blev pannbiffar lök potatis sås och kokta morötter.
Morfars mat är såååå god.
Sedan begav jag mig hemåt.

Har mått lite sämre igen ett par dagar. Det är himla tråkigt.
Jag hoppas på fint väder i morgon så jag kan bege mig ut på en morgonpromenad med kameran.
Det får mig att må bättre för stunden.

Sedan ska jag hitta orken att baka  en ny kaka tills på lördag då det blir lite kalasfika.

Nu ska jag ta en varm och skön dusch.

En bild från i somras bjussar jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0