Mitten på veckan.

Onsdag idag då. Inte för att det spelar någon roll vilken dag det är.
Men det är iaf mitten på veckan.
Idag tvingade jag mig själv iväg och köpa nya skor och vistas bland folk en stund.
Hittade två par på rea dessutom och det är aldrig fel.
Det gick ok idag. Men mår värre än pesten.

Har även promenixat i vanlig ordning, men saknar det fina vädret. Trist att gå när det är mulet och ruggigt.
Man mår bättre av lite solsken.

Måste ta mig i kragen och plocka bort alla julsakerna. Det ska ju vara borta tills i morgon. Men jag får se om jag orkar. Skulle behöva städa också men jag tror att sambon får göra det när han kommer hem en dag.

Annars inget nytt Nervös som fan inför läkarbesöket på måndag men det ordnar sig.

Min fina lillasyster var med i lokaltidningen idag. Det finns något som heter "tråden"
Det innebär att när det intervjuar en person så får han skicka  vidare till en annan person. I detta fallet min syster.  Tycker hon är supertuff som kör lastbil :)

Här är skorna jag köpte idag på skokanonen
Ett par uggsliknande sketcher supersköna.

Och så klart ett par supersköna skateskor :)


Nu ska jag ta mig en lång varm dusch sedan lägga mig i sängen o titta lite tv innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0