Mölledammarna

Idag så kände jag för att ge mig ut och rensa tankarna. Jag mår fruktansvärt dåligt idag.
Men det var skönt. Tog kameran med mig då jag ville prova mitt nya objektiv ordentligt.
Jag är så nöjd med det :)

Tror jag knäppte ca 50 bilder.
Där är så mysigt och fint, speciellt nu när dammarna är frusna och täckta med snö.
Där var några stycken som åkte skridskor också, och ett par jägare. Undra vad det jaga?!

Efter Lets Dance så ska jag sno ihop chokladcupcakes. Frostingen gör jag i morgon.
Hoppas att de blir lyckade eftersom det är första gången jag gör sådana.

Lite bilder från idag :) Jag håller fortfarande på och lära och prova olika inställningar. Man blir överraskad varje gång :)




Älskar verkligen att fota. De enda jag saknar i min kamera är live view funktionen.
Men det blir en uppgradering av kameran senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0