................

Måndagen har strax passerat, jag har försökt hålla mig sysselsatt hela dagen så jag ska slippa tänka på mitt läkarbesök imorgon. Min  sjukskrivning går ut då och jag vet inte om jag kommer att börja jobba på onsdag.
Jag vill men det kommer inte gå. Jag mår så pass dåligt fortfarande att jag slutat hoppas på tabletternas verkan. Jag käkar tabletter morgon middag och kväll. Så många att jag knappt har koll på alla. En kväll tog jag fel suck.
Helt förvirrad. Vaknar om nätterna helt kallsvettig så jag får gå upp och byta om.

Om jag bara kunde förklara den obehagliga känslan i kroppen eller själen.
Känns som jag kommer att dö. Konstigt jag vet, för igentligen så vet jag ju inte hur det känns att dö.
Men ändå så känns det som jag ska dö, gå i tusen bitar inombords.
Har en tryckande känsla som är så obehaglig så det liksom pirrar på ett obehagligt sätt i hela kroppen.

Och denna tryckande obehagliga känslan som får en att må så dåligt att det inte går att beskriva
försvinner liksom inte. Men när det är som värst har jag för längesedan märkt att jag suckar, typ drar ett djupt andetag och typ andas ut så att det ska lätta på trycket eller hur jag ska förklara de.
Hmm svårt jag vet.
Men man känner sig sjuk och nära döden mest hela tiden.

Jag har verkligen försökt att göra massa saker och tänka på bättre saker, men det fungerar ju inte.
Jag är så långt ner i ett svart hål jag kan komma och klarar inte av att ta mig upp.

Jag är fruktansvärt nervös för vad min psykiatriker ska säga imorgon när tabletterna inte fungerar. Har nog provat fyra olika sorter nu. Men den ena verken bättre än den andra.
Vad é det för fel på mig. Någon medicin måste ju hjälpa mig!?
Tänk så puttar hon iväg mig till jobbet utan att ha hjälp mig. Och jag fortfarande står och stampar på ruta ett....
Då kommer det gå käpp rätt åt skogen igen.
Hur ska jag kunna gå vidare när jag igentligen inte kommit vidare?!
Finns det inga andra alternativ för mig förutom medikamenterna?!

Jag saknar att jobba och röra på mig och tjäna mina pengar.
men det fungerar ju inte när jag inte ens har lust och ork att ta mig ur sängen på morgonen.
Jaja får se vad som händer.
Ingen idé att spekulera i det idag.

Måste försöka sova nu.
Men orken och energin finns inte.


Kommentarer
Postat av: patricia

Hej.

Jag är nöjd med kamerorna som finns här hemma.

Det blev en Canon EOS 550D.

2011-08-08 @ 13:57:52
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja alla dessa hemlösa katter.Att de inge gör något åt problemet istället,som att sätta en lag eller något som skyddar katterna.



Ja kisen har den stora fästingen vid örat och många runt om ögonen och vid munnen.Hela kroppen har det fästinga här och var+tovor,små som sitter under den långa pälsen som sitter till huden.=/

Jag har ju hittat hem till alla de hemlsöakatterna jag stött på,och det gäller att inte ge sig ;)

2011-08-23 @ 19:25:24
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Hanna

oj ta ihjäl en katt?då måste man vara jägare(det är ju dem kommunen tar in när det blir för många vildkatter) och då är det väl bättre att lägga en peng och låta den somna in hos en vetrinäre.

2011-08-24 @ 08:44:15
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0