Nattuggla

Är lite glest mellan bloggandet här.
Men jag har inget speciellt att dela med mig av nu. Tar fortfarande en dag i taget, och mår som jag mår.
Var iaf på möte hos fk igår, det känns bra att ha fått träffa personen man bara haft massa telefonkontakt med.
De klickade direkt mellan oss, Hon kändes väldigt bekväm att prata med.
Och mötet gick bra.

Just nu känns det som om jag aldrig kommer att bli frisk.
Men det kommer jag ju, Det får helt enkelt ta den tid de tar som hon på fk sa.
Men jag vill inte vänta ut tiden jag vill bli bra nu.
Men jag vet också att ju mer jag pressar mig själv ju sämre och längre tid tar det.
Men men nog om de.

Idag var jag och åt lunch med H och A på jobbet. Thaibox.Mums.
Kändes skönt att jag mådde så pass bra att jag klarade de :)
Men det går ju upp och ner hela tiden. Mest ner faktiskt. Men jag försöker tänka positivt
fast de är svårt.

Har även köpt två kallor (blommor) Som står så fint i fönstret :) Så idag kom lite fotosug fram i mig :)





Nu måste jag försöka sova har glömt att ta mina tabletter så hoppas att jag ka sova lite iaf.


Kommentarer
Postat av: Petra

Så skönt att fotosuget visade sig. :) Det blev ju väldigt fina bilder. :) Vita kallor är något jag funderar på och ha i min brudbukett. Kram

2011-03-26 @ 07:24:25
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0