Time to sleep

Jaha tisdagen har passerat, dagarna bara springer iväg. Har inte gjort något speciellt.
Väntar på att jag ska kunna somna nu bara.
Ska ringa doktorn imorgon, tänkte att det är dags att ta en titt på alla leverfläckar.
Det är ett par år sedan sist nu. Har en i nacken som jag vill ta bort. Sedan hittade jag en som sitter på undersidan av bröstet som ser väldigt misstäksam ut. Usch jag är så nojig med cancer.

Visst jag solar 1-2 ggr i månaden. Men jag är försiktig med solningen. Gör det mest för att jag mår bra av värmen
sedan för att de minskar finnar. Inte för att jag har mycket men några.

Jag är helt orolig för allt sådant eftersom jag för några år  sedan upptäckte massa ömma knutor i ena bröstet.
Kollade upp det hos doktorn och fick en tid till ultraljud.
När de kollade där så visade sig att jag hade klasar med cystor. Min första tanke var ju:
Jaha nu har jag cancer också.
Det tog massa prover med en pistolliknande spruta och sög  ut innehållet från några cystor och skickade iväg på analys.
Fick brev hem sedan att det  är godartade och inget farlig.

Men allt sådant oroar mig.


Jaja nu ska jag nanna.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen!

Idag har vi varit ute på golfbanan och sambon har provat sina nya klubbor. Sen har vi bara tagit det lugnt!



Vad ska du hitta på under kvällen då?

Kram

2011-04-09 @ 19:10:43
URL: http://skfoto.nu
Postat av: patricia

klart det är roligare när man får pengar tillbaka på deklationen men det kommer ju någongång för alla där man måste betala.

kram

2011-04-12 @ 15:37:20
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :)

Tack för att du var med och tävlade om en tandblekningstandkräm från BrilliantSmile! Här är vinnaren: http://adaras.se/2011/april/valborgsplaner-och-vinnaren-i-brilliantsmile-.html#comment

Hoppas du vill vara med och tävla fler gånger!

Puss! <3

2011-05-01 @ 16:22:16
URL: http://adaras.se
Postat av: Hanna

sv:tack...jag vet det finns laptop skinns men inget som jag har fallti för.De i ullared är för små för min data oxå=/I om med jag har lagat datan så kommer de synas även om man har laptopskinn då de blir rätt höga bulor där(limmningen) och därav löste jag de med att att sätta dit sammhets dekorationer.Är ju ute efter svart neutral look=)

2011-05-03 @ 14:54:57
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0