Måndag 16 maj

Det är redan den 16 maj, gud vad tiden springer iväg.
I helgen  så hade vi lite kalas för sambon som fyllde år igår.
Det var bara nära och kära, mysigt.
Synd att vissa inte behaga komma.
Men skit i det det var trevligt.

Igår skulle vi kört till sofiero classic. Men orkade inte då sambon skulle köra till norge kl 15.
 Så det blev mest slappande och inhandling av mat.

Var ju på Ullared förra helgen. Shit vad mycket folk där var. Men vi fick med oss en hel del
 hem.

Jag har även fått nya tabletter nu bara fjärde gången jag bytar, suck.
Hoppas att det kommer en vändning snart. 
Annars rullar det mesta på i vanlig takt.


Denna veckan ska jag försöka komma ut lite. Idag ska jag umgås med Petra
sedan på onsdag ska jag följa med mamma när hon ska pierca sig.
Sedan om jag mår hyfsat på torsdag ska jag dricka lite kaffe med Hanna.

Jag saknar solen och det fina vädret, det har ju lovat dåligt hela veckan :(
 Annars händer det inte något roligt just nu massa psykologbesök  och läkarbesök.
 Dessutom har jag fått karpaltunnelsyndrom i högra handen. Har ingen känsel i fingarna och det sticker. Mycket obehagligt.
Men  får kontakta läkaren. Så typiskt, det känns som allt händer mig :(
Har haft detta en månad ungefär, men dum som man e så drar man ut på de hela tiden.

Nu ska jag äta lite frukost sedan kommer jag säkerligen sova en timme till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0