Ny piercing

Så ja gjorde en ny piercing uppe i örqat idag.
Fick faktiskt en stav denna gången. Sedan bytte jag mina ringar som jag har i tappen vid örat och fick ditsatt labretter istället med rosa diamanter :)

Sedan skulle vi installera vår bredbandstelefoni och internet. Men gateway`n vägrar att fungera.
Så nu sitter man här utan hemtelefon och internet. Suck. Telia eller felia??
Och telia skulle skicka en tekniker  så kanske de fungerar på fredag gahhh....
Så nu fungar alltså inte telefonen internet och hemlarmet. Tur man ska vara hemma.
Och tur att jag fick låna mammas mobila bredband. Man känner ju sig helt handikappad utan dessa saker ju...

Men men jag kokade rabarberkräm innan också typ 9 liter haha.
Hade så mycket rabarber färdiga men tog ändå bara hälften.
'
Gottit var det ska jag tala om.

Nu ska jag försöka sova. Mår inget bra alls ikväll.Blääää...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0