Uppe tidigt

Jaha vad gör man vaken nu?? Vill sova mer. Så får nog bädda ner mig igen.
Helgen har varit lugn och vi har mestadels tagit det lugnt. Jag har fixat så gott jag kunde med trädgårdsmöblerna,
men fick ont i min hand. Så jag måste ta mig i kragen o ringa dokorn.

Hoppas att vädret håller i sig idag så det inte blir mer regn.
Har suttit och tittat på massa fotobloggar också. Och tycker det är tråkigt när folk manipulerar sina bilder i photoshop. Visst blir det fina men personlige föredrar jag oredigerade bilder.
men det är kanske bara jag?? Visst jag förstår att man kanske redigerar ansikten på folk när man tar porträttbilder och så.
Men jag gillar det naturliga. Men nästan alla  fotobloggar fejkar och förskönar.
Men från det ena til det andra.
Igår hittade jag och sambon bästa 50  års presenten till mamma och pappa.
Så vi slog till på det och körde och lämna det och fika.
Och det uppskattades :)

Och äntligen åkte Gurkan ut ur Big Brother. Det var inte en dag fr tidigt. Han har gjort sitt i tv tycker jag.
Ouppfostrad, otrevlig människa den där. Usch säger jag bara.
Nu börjar det närma sig finalen ska bli roligt att se vem som vinner.
Men tror Simon kammar hem vinsten i år faktiskt.



Önskar en bra start på denna veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0