Ny frisyr

Dannii hade bokat tid åt mig hos frissan i förmiddags. De var dags att göra något åt den tråkiga frisyren. Så jag klippte de kort igen. Nu mår håret bra igen. Hon sa att håret var jätte tjockt när hon bäl klippt av de så hon fick tunna ut de som bara den :) om jag orkar i morgon så ska jag färga de också.
De sista dagarna har inte varit roliga. Var hos tandläkaren i måndags o skulle laga några hål o de visa sig att jag behöver rotfylla en tand som tydligen var inflammerad så han rota rundor i den o tog ut nerven. O nu gör de grymt ont i hela käken. Så nu är de penicillin i hoppas att de släpper inom de närmaste dagarna.

Fick svar på min röntgen också. Och där var inga förändringar på hjärnan. Så ingen tumör där inte :)

Nu väntar jag på att naglarna ska torka så jag kan sova.
Imorgon är en ny dag att kämpa sig igenom.
Vill ha snö nu faktiskt. Och riktigt kallt. Mysigt ;)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack för att du är med och tävlar. =)



Dröm sött. =)

2011-12-02 @ 00:18:56
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Anna i Mossahus

Det var ju skönt =) Men det hade kanske också vart skönt att ha en förklaring till huvudvärk... Eller det är deppen du menar?

2011-12-02 @ 23:11:27
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0