Äntligen...

Ja äntligen har jag fått hem min nya bil :)
Eller ja, fick hem den i fredags.
Jag bara älskar den och den är riktigt skön att köra.

Min sambo vill också ha en sån haha. Men han får faktiskt behålla sin, då
det är bra med en kombi också.
Nu väntar jag bara på att solfilmen jag beställt från solarplexius.se ska komma så jag kan sätta dit den :)

Och så ska den lack-konserveras. Men det väntar jag med tills vi får ett bra erbjudande.
De brukar trilla in från olika företag så fort man köpt ny bil.

Nu hoppas jag bara på att må bättre snart så jag verkligen kan ut o köra den.

Nu måste jag ta tvätten. Sitter och väntar på att grannen ska komma in så jag kan hjälpa honom med sina blocket annonser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0