En tagen lista..

Har sett denna lista på några olika bloggar idag som jag läst och eftersom jag inte kan sova kan ju göra detta :P



1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nja, Jag har blivit opererad två gånger i mina fötter. Har aldrig blivit opererad förr. Och så klart har jag börjat blogga i år :)
2) Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, Varför ska man lova massa saker på nyår som aldrig hålls. Löfte kan man ge vilken dag på året som helst.
3) Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja några bekanta.
4) Dog någon som stod dig nära? Nej.
5) Vilka länder besökte du? Inga, bara varit i Sverige förutom Danmark ett par gånger.
6) Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej inte direkt. Ett nytt badrum. Och kanske en bebis. Den som lever får se:P 
7) Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 januari fyllde jag 25. Min första operation den 2 september och min andra den 28 oktober. 
8) Vilken var din största framgång år 2009? Min största fråmgång eller vad man ska kalla det. Är att jag brytt mig om mig själv mycket mer och lyssnat på vad jag känner och vill.  Och att jag har rensat bland mina vänner och "bekanta".Och att jag klarade utbildningen jag gick inom jobbet. Plus att jag tog mod till mig att opereras har nämligen inte vågat och velat i 10 år.
9) Största misstaget? Jag har nog inte gjort några stora misstag i år. Eller i allafall inget jag ångrar eller tänker på. 
10) Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä faktiskt inte bara varit lite förkyld från och till. 
11) Bästa köpet? Alla mina köp är bra :P
12) Vad spenderade du mest pengar på? Hmm. Tja lite olika men huset/inredning och mig själv.
13) Gjorde någonting dig riktigt glad? En av mina turer med mamma till Ullared, löneförhöjningen. Ja mycket har gjort mig riktigt glad i år. Mina riktiga vänner har gjort mig riktigt glad många gånger i år. 
14) Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009? Vet inte men bästa låtarna är bad romance och papparazzi enligt mig. 
15) Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag. Har inte mått så himla bra i år.
16) Vad önskar du att du gjort mer? Tagit tag i vissa saker som att söka in på floristutbildningen ca 1 år. Men de börjar i januari så lite sent nu. Satsar på det tills 2011 om ingen bebis ploppat ut. Känner att jag behöver byta arbetsinriktning. Och varför inte göra något man älskar o kan starta eget inom senare.
17) Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig, så att fler saker hade blivit gjorda.
18) Hur tillbringade du julen?  Vi var hemma hos mina föräldrar
19) Blev du kär i år? Japp i min mobiltelefon. Hihi
20) Favoritprogram på tv? Alla bygg/inrednings program och 2 ½ men.
21) Bästa boken du läste i år? Hmm. Jag har läst isprinsessan,stenhuggaren, olycksfågeln,och nån annan alla från Camilla Läckberg. Håller på med tyskungen nu. plus en bok som heter fri från oro ångest och fobier.
22) Största musikaliska upptäckten? Helt klart Lady Gaga som jag hörde i början på året  och går den i bilen ofta :)
23) Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja jag fick pengar och en ny telefon av min sambo. Kaffekokare med termos :P
24) Något du önskade dig, men som du inte fick? Nope.
25) Vad gjorde du på din födelsedag år 2009? Jag hade fest för familj och släkt. Sedan hade jag fest med mina tjejkompisar. 
26) Finns det någonting som skulle kunna gjort ditt år ännu bättre? Sluppit att må dåligt jämt o ständigt. Ångest o depp kunde bara försvunnit.
27) Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans och sköna tröjor/ en del mjukisbyxor måste jag erkänna.
28) Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner.
29) Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm svår fråga, ingen aning.
30) Vem saknade du mest? Maria. Har inte setts så mycket i år :(
31) De bästa nya människorna du träffat? Ärligt talat så har jag inte träffat så många nya människor i år. Inga jag umgås med. Men Totto på jobb träffade jag i år. Härlig tjej full av liv.

Nu e det dags för sängen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

den listan är rätt rolig=)

Jasså du har handlat från tradera...jag har dock aldrig handlat skor där ifrån;)

men jordgubbschampanj är gott,och det spelar väl ingen större roll om det är alkohol i eller ej;)man ska ju drick det som är gott sägs det;)

nu ska jag till citygross och handla mat

kram kram

2009-12-30 @ 09:45:48
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: sandra

Lånar den där listan :)



alt bra idag?

kram

2009-12-30 @ 10:12:58
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: annie

sv:tack:)

händer idag då?:)

2009-12-30 @ 10:37:50
URL: http://annielivet.blogg.se/
Postat av: sandra

Ska göra samma som dig samt städa ;) jag jobbar som vikarie så jag hoppar in när det behövs men nu är det lungt så man är ledig :)



kram

2009-12-30 @ 12:10:19
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hellu =D Tack..

Den där listan tänkte jag sno om det är ok? Såg den någon annanstans med så.. ^^

Hur mår du idag?

Gillar du Lady Gagas - Bad Romance?

Katter.. bah.. :D Har du bra klösträd åt dem då?

Jo, skinn får små små noppor bara dom rör vid det :S Vad ska ni göra imorn, äta gott å så?

KRAM!

2009-12-30 @ 13:13:44
Postat av: Katja

Hellu =D Tack..

Den där listan tänkte jag sno om det är ok? Såg den någon annanstans med så.. ^^

Hur mår du idag?

Gillar du Lady Gagas - Bad Romance?

Katter.. bah.. :D Har du bra klösträd åt dem då?

Jo, skinn får små små noppor bara dom rör vid det :S Vad ska ni göra imorn, äta gott å så?

KRAM!

2009-12-30 @ 13:13:50
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi får hoppas att du mår bättre under 2010 och inte är lika ledsen som under 2009. Vi får stötta varandra. :) Kram

2009-12-30 @ 16:33:26
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Neo ,the rich bitch

svar Hittade två jätte snygga klännignar :) vet inte vilken jag ska ha :O

2009-12-30 @ 19:25:55
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej ! oki vad har du gjort när du var iväg då?

jag jobbar med barn och äldre



ha en bra kväll

kram

2009-12-30 @ 20:53:12
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: sandra

oki fullt upp :) Fett gott , avis blev man ju nu :)

älskar henne

2009-12-30 @ 21:12:04
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0